KurabiyeninAnnesi123 Derrinnn 38+4 iki dogumum da ilk dogumum da hemen toparladm sezeryan oldm sık yürüdm haraket ettim yatmadm 2. Dogumun da yarin olucak inşAllah buda ayni geçer diye dua ediyorm🥰