Htc-18 Merhaba kızlar 16+2 haftalığız sağlık ocağında 1. doz tetanoz aşısı oldum kan verdim 1 gün sonra ebe beni aradı antikorlarınız düşük çıkmış 2. Aşı yapacağım diyerek çağırdı sizce olmalımıyım erken degilmi 2 Aşı arası 1 ay olması gerekiyor diyorlar bilgisi olan varmı?
obli Htc-18 16.hafta erken değil mi? Doktorunuz mu söyledi bu haftada yaptırın diye. Normalde en erken 20.haftada yapılıyor diye biliyorum.
Yprkk Htc-18 kızımda 2 doz olmuştum 20 ve 24. Haftada 5 yıl sonra bu gebeliğimde tek doz yeterli dediler. Ama sağlık ocağındaki ebe 20. Haftadan sonra yapıyoruz demişti
Aslaninannesi_ 16.haftada sanki erken değil mi beni sağlık ocağı 15 16 da çağırdı doktorum bebeğin hareketlerini hissetmeden yapılmaz demişti sen hissetmişmiydin?
Htc-18 Aslaninannesi_ çok yavaş hareketler hissettim ama bunu sormadı dahi direk aşıyı yaptı ama 2. Dozu yaptırmadım doktoruma soracağımı söyledim
Aslaninannesi_ Htc-18 beni de 16 da çağırdılar doktor 20 de yaptır dedi sonra sinir oldum gitmedim bende
zeyum7 Beni de 18. Hafta içinde aradılar henüz olmadım, şu an 19+6yım, grevde oldukları için gidip olamıyorum😬