64
71
89
111 şeklinde arttı değerim. Alltan muayenede ne kese ne yabancı madde göründü. Doktor belirsiz bir durum çok yaşanmayan, sağlıklıda olabilir dedi ama bana umut olmadı. Adet gecikmesinin 8.günü bugün. Sağlıklı bir gebelik olsa 6 haftalıktı galiba dış gebelikten korkuyorum. Bir mucize laızm sanırım. Var mı yaşayan?