29 kasımda pozitif çıktı kan verdim 104.80 2 kasımda verdim 385.55 çıktı 4 Kasım yani bugün kan verdim 588.22 çıktı tedirgin oldum doktorum evet az yükselmiş ama böyle bir kaç hastam vardı ve doğumlarını ben yaptım dedi cuma tekrar bakalım duruma göre konuşalım dedi başına gelen yaşayan var mı lütfen yardımcı olabilir misiniz 😞