Selam kızlar,
29.haftadayım ayaklar shrek oldu. 38 giyiyorum normalde ama bileklerim de ayaklarımın üstü de şiş. Crocks giyiyorum ama ayaklarım cok üşüyor. Dandik ugg model bot alıp bileklerini makasla kestim giyebiliyorum ama tabanı cok sert agrı acı oluyor yürüyemiyorum ayrıca yagmur camurda ıslanıyo. Şubata kadar napıcaz ? Benim yürüyüs yepmam lazım rahat bi kıslık çözüme ihtiyacım var. Eşimin ayakkabılarını bile denedim onlar da çok büyük oldugu icin düşcekmis gibi oluyorum. Sizler naptınız nasıl çözüyorsunuz? Yardım öneri fikirrrr 🥺🙏🏻