
Kızlar dün akşam 5ten sonra test yapmıştım post da açmıştım buraya negatif görünüyordu. Az önce içini açarak baktım böyle çokk silik bir çizgi belirmiş. Kuruma çizgisi bu sanırım değil mi? Bat 6 aralık. Geç döllenme olduğunu sanmıyorum çünkü 25inde kadın doğum baktı yumurtlamışsın demişti ve en son o günü değerlendirdik