bengonca kaç defa açtım bir bilsen 😃 pek travel de istemiyorum ben kabin boy istiyorum 3. Katta oturuyorum asansör yok travel benı zorlar kollardada güç yok. Yoyko quantum indirimde ama hiç kulanana denk gelmedim hep yeni alanlar var zor iş ya helede kararsız bir insansan dahada zor