hakkah24 october Canım ben beş dk sonra atıyordum hep kuruma çizgisini bilmiyorum ama şüpheye düştüğüm zamanlar denediğimde negatif verdi ve en son pozitif verdiğin de yanıltmadı:) yani kısacası ben doğru sonuçlar aldım
ikincibebegimiistiyorum october Ben de onu kullanıyorum. Şimdiye kadar hiç pozitif çıkmadı sağ olsun :) ondan güveniyorum bu teste.
october hakkah24 beş altı dakika içerisinde silik bir gölge çıkardı iki tane yaptım ikisi de aynı. daha önce cok silik görüp hüsrana uğradım takip edeyim koyulaşırsa kan vereyim o zaman. erken test miydi kaset miydi sizinki acaba
Emooss06 october ben erken gebelik testini yaptım reglimden 6 gün önceydi silik çizgi çıktı kan verdim hamileymişim
hakkah24 october Benimki de erken gebelik testiydi bir gün gecikmiştim ve bariz pozitif sonuç vermişti. Sizin regliniz gecikti mi