Ros benim bırakmam imkansızdı bende eşimde çok içiyorduk günde 3 paket ikimiz içiyorduk o kadar durum vahimdi ilk zamanlar bırakamadım sonra tiksindim ve sigara içince alerji gibi oldum hapşırıyordum sürekli o şekilde bıraktım tabi eşimde benle beraber bıraktı ikimizde içmiyoruz bence bırakabilirsiniz zaten çok içmiyorsunuz ☺️☺️☺️bebeğinizi düşünün