Benimde direnmem yok aslında hatta ne kadar doktora gitsem baştan iri gideceğini söylemişlerdi. Sezeryan olur risksiz demişlerdi ama sadece şuan kendim de hiç tecrübem yok bilemiyorum. Kanalda pozisyon müsait diyince Bi kafam karıştı açıkcası. Ama zor olur da doğum anında sıkıntı yaşarım diye bende sezeryan a yöneliyorum biraz