Merhaba, 25 haftalığım birkaç haftadır neyden etkilendiysem sabah akşam aklıma bebeğimde bir sağlık problemi çıkar mı düşüncesi geliyor istemsizce. Olumlu düşünmeye çalışıyorum bir kaç saat sonra aynı, şeytanın vesvesesi biliyorum ama aklıma gelince moralim ister istemez düşüyor. Bunu nasıl aşıcam benim gibi olan var mı ya ? doğuma kadar nasıl geçer böyle Rabbim evlatlarımıza sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ona emanet 🤲🏻