Bat a göre 6+5 im bugün. Bir haftadır kahverengi akıntım ve regl kanamasından biraz daha az kanamam oluyor dün doktora gittik kese göründü ama içi boş çok minik birşey gördü ama bebek mi değil mi anlayamadım bir hafta sonra gel dedi tutunması için de bişey vermeyeceğim sağlıklıysa belli olur değilse vücut kendi atar zaten dedi. Bir haftadır akıntı ve kanamayla beraber kasıklarımda çok fena kasılmalar ve halsizlik oluyor. Benimle aynı veya benzer durumları yaşayan arkadaşlar var mı böyle ilerleyip sağlıklı gebelik oluşur mu yoksa düşük mü olur?