Gebeliğimi yeni öğrendim kalp atışı duymadık daha adete göre 5+2 ama ben hamile kaldığım tarihi biliyorum 4.haftamdayım daha. Keseyi gördü doktor pazartesi günü. Ama sanırım düşük olacak adet kanaması gibi kanama oluyor progestan aldım bugün iki tane. koyu renk kanama pıhtı yok ama renk koyu. Daha önce düşüğüm var sonra bir kızım oldu buda tutunmayacak sanırım 😔