Kayzennn Kizlar çok şükür bugün keseyi gördük 5 haftalık gösteriyor uygulama ama şekerim biraz yüksek diyet yapıp beslenmeye özen göstermeliyim aranızda böyle olan var mı ? Neler yemiyorsnz, ne tüketiyorsunuz?
Reyhanselimkaan61 Kayzennn benimde sekerim çok yüksek çıktı diyet listesi verdimi canım ben mercimek çorbası salatalik domates ara öğünlerde armut nar falan yiyorum yeşillikler ama canim tatlı çekerse az bisey yiyorum çıkarsa sekerim tarçınlı süt içiyorum dengeliyor
Kayzennn Reyhanselimkaan61 hayır devlet Hastanesi’ne gittim doktor benim yapacağım bsey yok dedi sen dikkat et dedi
Kayzennn Reyhanselimkaan61 sabah 2 adet haşlanmış yumurta domates peynir zeytin yiyorum Öğlen yoğurt tüketiyorm meyve olarak muz mandalina portakal akşam yemeği de tavuk ıspanak işte yararlı şeyler yemeye çalışıyorum Bir de süt için de market sütümü tüketiyorsnz
Reyhanselimkaan61 Kayzennn seni dahiliye ye yonlendirmedimi bende devlete gidiyorum sekeri. Yüksek çıkınca beni dahiliye ye yolladı ordan diyetisyene gönderdiler beni sonra işte diyet listesi verdi canim
Reyhanselimkaan61 Kayzennn ben sabahları bir adet haşlanmış yumurta yiyorum muz tatlı listede yok mesela normal market sütü alıyorum ara öğün armut falan yiyorum sekeri dengeliyor nar da öyle
Kayzennn Reyhanselimkaan61 hayır yönlendirmedi bugün ilk defa gittim birkaç tahlil yaptı ve 3 gün sonra çıkacak söylemeli miyim doktora
Reyhanselimkaan61 Söyle kaç çıktı şekerin senin cunku ona göre diyet veriyorlar olmadi sağlık ocağına da sorabilirsin oradaki doktorlara
Reyhanselimkaan61 Kayzennn sağlık ocağına sor bizim burda direk dahiliye yolladı kadin dogum doktorum
Reyhanselimkaan61 Kayzennn ben 7 ayligim yarım nar yiyorum hepsini değil ki yesil elma falan da yiyebilirsin