semaaa11 Ben adet gecikmemin 10. Gününde kan vermiştim. Negatif çıkmıştı ( Evlenmeden önce adet düzensizliğim vardı, ilaç kullandım düzene girmişti. Negatif sonucu görünce Sanırım tekrar düzensizleşti diyip üstüne düşmemiştim. 1 ay boyunca adet olmadım. Tekrar kan verdiğimde beta 155 çıkmıştı (3-4) haftalık bişeydi yani. Beta 155ken evde test yaptığımda belli belirsiz silikti 2.çizgi. Doktorum geç döllenme olmuş demişti. Eğer şüphen varsa olma ihtimaline karşı Biraz daha bekle kan ver 😊