canimbebegim0909 Geç döllenme olmuştur o yüzden siliktir mutlaka kan ver ya da birkaç gün sonra tekrar yap daha belirgin olur
Alyadnz33 ZuZuM_22 adet olmazsiniz inşallah ama adet olacakmış gibi ağrır karnın merak etme böyle 2 hafta ağrır
CemaleMenafova2023 Merhaba, Ben 1 ve ya 2 Aralık regl olmam lazımdı ama olmadı, ama bu gün kasık ağrılarım var birazcık da hemen rengi kahve renge dönüşen kanama var anlayamadım, reglmi yoksa hamilelikmi.