Kızlar 25 Kasımdan bu yana
Fazla ödem toplama başkadi sabah uyanca ellerim şiş şiş 27+2 haftalık hamileyim
Gece 12 den Sabah uyandığım saat 11 e kadar hiç bişey yemedim ve aç karına 103 şekerim
Tansiyon 113/75
Kendimi 111 110 bu civarlarda iyi hissediyorum ama gün içinde 125 122 oluyor
Şeker yüklemesi de haftaya olacak
Hareketliyim su da az evet elimden geldiğince de tatlılardan uzak karbonhidrat ama kaçamaklarım var
Artık iyice dikkat etcem