Buse041 Merhaba kızlar devlet hastanesinde doğum yapacağım süslemeye izin veriliyor mu biliyormusunuz yapan var mı
couleurcerise Bilgim yok ama devlet hastanesinde ortak oda olmuyor mu birkaç kişi en az 2, o yüzden kapıya falan izin vermezler bence