Merhabalar hamile olduğumu zannettim sonuç hüsran yine… 1 yıldır evliyim korunmadığım halde olmuyor çocuğum 25 yaşındayım eşimde sorun yok bende hep kendimi bildim bileki adet düzensizliği vardı doktorlar erken menepoz dediler amhım çok düşük 0.02 normalde adetim 6-7 gün sürerdi yada 5-6 gün. 4 aydır ilaçla oluyorum adet evlendiğimden beri 3 defa normal kendiliğimden adet oldum sonra 5 ay olamadım kist olmuştu yumurtam o engellemişti artık ilaçla oluyorum ilaçsız bir ay denedim adet olamadım ilaca devam ettim yine sanırım menepoza girdim ve çocuğum olmayacak mı benim 😞😞😞😞 o kadar üzgünüm ki dünyam başıma yıkılmış gibi hissediyorum artık ilaçla adrt olunca da ilk 2 gün kanama sonra leke oluyor 4. Gün bitiyor 4 gün sürüyor artık ve o da ilaçla oluyorum kendimi çok kötü hissediyorum kızlar ne yapmam lazım tüp bebek yaptıracağım suan o kadar maddi imkanımız yok.. toparlanınca yapacağız inşallah ama ben hiç doğal yolla hamile kalamayacak mıyım doktor zor diyor hatta tüp bebekle bile zor diyor 😞😞