Sedayigit25 Kızlar nasipse Mart gibi doğum yapacağım ikinci oğlumu kucağıma alacağım. İlk oğlumun adı Yavuz Selim. Bu bebeğimin adında kararsız kaldık. Öneriniz var mı veya ankette ki isimlerden tercihiniz hangisi olurdu🥰
myavocado Sedayigit25 üçü de çok güzel isimler ama melikşah daha az duyduğum bir isim o yüzden benim oyum Melikşah’a 😊 sağlıkla gelsin inşallah 🙏
Edanur343 Bende nisan da doğum yapıcam yiğithan olsun diye düşünmüştük ama soyadımız yiğit olduğu için saçma duruyordu biz Alparslana karar verdik🤍
Sedayigit25 Edanur343 Eşimin adı yiğit normalden bende seviyorum yiğit ismini. Eşimde Alparslan olsun dedi ama bunları da söyleyince onu eledik biz
Sedayigit25 myavocado Melikşah çok güzel evet ağır bir isim eşimde onu çok istiyor 😊Amin inşallah çok teşekkür ederim 🥰💙