poyrazege1503 Yarın 39 haftalik oluyoruz ve bu dogum öncesi rapor 8 haftalık olarak veriliyor 40. Haftamda 8 hafta dolacak ve raporum bitecekmi otomatik uzayacakmi yoksa yeniden mi almam gerekecek bilenler yardımcı olabilir mi
busegksn doğum öncesi raporun bitecek 40 hafta olunca bana normal doktor raporu alacaksın doğum olmazsa demişlerdi