Sezenkarademir 24+4 günlük hamileyim. Karnımın üst kısmında sertleşme ve keskin acı oluyor eğilemiyorum. Bu durumu yaşayan var mı
EsraakanY Sezenkarademir evet ben de yaşadım o sıralarda göbek deliğimin çevresinden başladı dokununca bile acıyordu. Doktorum gerilen kaslara bağladı. Sonra zaten geçti.
Nursemom Sezenkarademir benim sabah uyandığımda oluyordu sağa sola dönerken çok zorlanıyordum kalkınca geçiyordu. Doktora söyledim korkulacak bi durum yok ddi. Kasılmalar kramplar da oluyorsa bi sor doktoruna
Destina21 Benim o sertleşme kasigimda oluyo bi anda sertleşiyor acıyor ve 10 20. Saniyede geçiyor.. kasılmalar için magnezyum verdi ama geçmedi bende
CengizBurcuSaylk Canım aynı sıkıntı bende vardı halada var şuan 33 haftalığım ama doktora sorduğumda nstye falanda girmiştim gaz olduğunu söyledi sertleşmenin sebebimi farkında olmadan üşütüyosun demişti belki seninde öyledir tabi sen yine doktoruna danış ama genelde gaz oluyo