Alyask içiniz şey olsun diye demiyorum ama benim de ilk doğumum zordu ve iç dış dikişim vardı geçen hafta doktorumla konuştum ikinci doğum daha kolay olur filan diyorlar dikişim vardı ama ben cok korkuyorum dedim şimdi doğruyu söylemek gerekirse ilk doğum da böyle dikişin varsa ikinci de de olur . O kolay dediğim 4./5. Doğumlar için geçerli dedi 🥺14 haftalığım aklımda her 2 günde bir sezeryan mı normal mı olsam geçiyor 😂