Happy-melek1997 Gunduzanne 34+5 de yani dün doktora gittim bebek baş aşağı ama kanala girmemiş dedi yani şu an bebeğim doğum pozisyonunda baş aşağı daha kanala inmemiş ama ne zaman doğururum bilemiyorum da
Gunduzanne Happy-melek1997 ama pozisyon alınca doğmuyolar diye biliyorum zamanını o şekilde bekliyolar sadece
fairytale_ Gunduzanne bende tedirgin oluyorum ilk gebeligim bilgim olmadigi icin ama suan haftada bir kontrol oldugu icin sorun gözükmüyor diyor doktor
Happy-melek1997 Gunduzanne ilk olunca pek bilgim yok açıkçası kanala girmemiş dedi sadece inşallah dönmez de böyle kalır bazıları dönüyor geri dediğiniz gibi sanırım sağlıcakla gelsinler artık
mervedmrcn Gunduzanne 26. Haftamdan beri başı aşağıda daha çok döner dediler ama hıçkırığından hissediyorum hala aynı 32+3 haftalığım
Alone Gunduzanne 20 de döndü öyle de kaldı. Şuan 35 olduk artık aşağı doğru indir iyice aceleci biraz
2prensesannesii2 Gunduzanne Aa ne kelime tuvaletle kanka olduk o ayrıı ve ıslaklık demeyim de yani akıntı elbette oluyor çok az normal deniyor ona da