Kızlar sadece aynı durumu yaşayıp sağlıklı devam eden var mı diye merak ettim, dün sarıyla karışık kahverengi lekelenme ve aşırı kusma şikayeti ile doktora gittim yatış verdi bugün sabah taburcu oldum kahverengi leke gelirse korkma dedi progestan iğne başlattı ama eve geldiğimden beri karnımda ufak bi ağrı var, iki tane kaybım olduğu için çok endişeliyim her şey yolunda gitsin çok istiyorum