kubra16_ dün yapılan tahlilde idrarımda enfeksiyon çıktı üromisin diye tek doz bi ilaç verdi kullandım fakat yeterli olacak mıdır kullanan var mı 21 haftalık hamileyim
Asi_07 kubra16_ Onu kullandıktan sonra şikayetiniz geçmezse farklı ilaç veriyor bana monurol yazmıştı kullandıktan sonra şikayetim kalmadı çok ciddi enfeksiyon varsa direk antibiyotik tedavisi uyguluyor
Hryedz kubra16_ enfeksıyondakı bakterı sayısına gore verıyorlar sanırım benım ılk etapta toz sase verdı gecmedı sımdı hem antıbıyotık hem toz verdı