Kızlar bu benim 2.gebeliğim. spinal sezaryen olmuştum ilkinde. O zaman zorunlu sezaryen olduğu için apar topar oldu ve ben ne olup bittiğini anlamadım bile. Ama şimdi bir tane kızım var ve bensiz zor uyuyor. Doğumdan mı korkuyorum yoksa sonrasında yaşanacak şeylerden mi korkuyorum bilmiyorum. 25 günüm kaldı. Endişe,kaygı,korku,heyecan hepsi bir arada. Ben bununla nasıl başa çıkıcam lütfen bana bir akıl verin 😔