Tam 3 sene önce tetanoz aşısı oldum. Biraz yan etkimi desem bilemedm sıkıntı yaşatmıştı bana 1 hafta kadar. Şimdi hamileyim bi iki hafta sonra tekrar yapmamı isticekler. Bildiğim kadarıyla 5-10 yıl arası koruyuculuğu yokmuydu bu aşının. Şimdi bidaha yaptırmak istemiyorum sorun yaşarmıyım acaba sizler nasıl yaptınız