Fiyatlar almış başını gidiyor. Elim de 2 tane we baby var. Ayrıtten 2 tane daha aldım avent’in 6-18 aldım onu da we baby emerse onu da 6.ayından sonda emer dedim. Ultra soft aldığım emzik.başka birini alsam ultra air var.6.ayından sonra ultra soft’u tutar mı.Alıp alamamak da kararsızım emzikler çok pahalı çünkü. We baby tutar inşaAllah.