DuyguAlalm Merhabalar, 7 haftalığım. Hala doktor arayışım devam ediyor. Farklı bir bölüm doktoru Koç Üniversitesinden Hande Yağmur’u önerdi. Onu hastası olan ya da bu hastaneye devam eden var mı?
esraa91 Merhaba , bebeğinizle sağlıklı ve huzurlu ömürler sizin olsun. Bende 10 haftalık gebeyim koç üni de doğum yapmayı düşünüyorum. Hande yağmur ve Ebru Çelik hanımı tavsiye olarak duydum. İkili testimi de ebru hanıma yaptırcağım. Siz de bu hastanede mi doğum yaptınız? Eğer öyleyse doktorunuzdan memnun muydunuz?