Selamlar herkese ben 34+5 hamileyim ultrason a göre-37 falan haftalık çıkıyor biraz önde yani bebek ve geçen hafta kan verdim şekerim yüksek çıkmış biraz. Bu hafta Nst de düzenli sancım çıktı doktor endişelendi. Serum bağladılar sonra sancım normale döndü Nst de. Ama arada hafif ağrı gibi kramplarım oluyor korkuyorum erken diye bu durumu yaşayan var mı süreç nasıl ilerdeki paylaşırsanız çok çok mutlu olurum 💐🥹