Esragediz Bugün normalde reglimin 2.günü olması gerekiyor ama henüz olmadı. Mavi olan artımed marka dün yaptım Pembe olan predictor marka az önce ilk idrarla yaptım 5 dk içinde bu hale geldi sizce durum nedirrr🥹🥹
umutluanneadayi Esragediz 2-3 gün sonra kan verirsen ona göre kesinleştirirsin canım 5 gün olsun adetin gecikmesi öyle kan ver
Zzaktpe Esragediz bende ilk öğrendiğimde çok silindi ikinci çizgi bir kaç gün sonra kan ver inşallah bebiş seninledir canım Allah herkese nasip etsin inşallah🙏🙏🙏
helloandhello Esragediz şehir hastaneleri kadın doğum acil var onlara isterseniz sorum kan verebiliyor muyum imkanınız varsa özele gidin 😌
Arzu1616 Esragediz Ben de bu marka ile öğrendim ama benim Adetime 6 gün vardı o kadar erken öğrendim ☺
Esayyy977 Esragediz benimde aynı şekilde canım tartışmamda var bakabilirsin bence var ya hatta seninki daha belli ben akşama kan vereceğim 😍
Esragediz Esayyy977 evet gördüm sizinkini de baya hayalet çizgi 😊Allah güzel haberlerle mutlu etsin inşallah ☺️