Msbem Benim şuan 7 haftanın içindeyim önümüzdeki Perşembe gideceğim doktora inşallah duyarım keseyi gördü ama Bebek yoktu daha 5 haftada 😊
2_bebeli Msbem 6+2 de hem kesemizi, mucizemizi ve kalp atışlarını duyduk.. İnsan ilk tedirgin oluyor ama o sesleri duyunca hepsi geçip gidiyor..