Ayse_mrz geçen hafta şiddetli karın ağrısı şikayetiyle gittim Egepol hastanesine. Normalde de Egepol hastanesinde Onur beyin takipli gebesiyim gittiğimiz gün Onur Bey olmadığı için danışmadaki sekreter arkadaşlar en yakın randevuyu verdiler bize. Damla hanımdı en yakın randevusu olan doktor. İçeri girdik eşimle ve ben ağrıdan kıvranıyorum normal olarak bebeğime bişey oldu diye de aklım çıkıyor tabi, anlattık durumu vs Damla hanım asla oralı olmadı geceden beri karnımda ağrı var vs dememe rağmen ve beni muayene etmeden ‘İcapçı doktor olarak kayıt açtırmanız lazımdı, gidin öyle kayıt açtırın’ diyerek tekrar sekreterliğe gönderdi. Eşim halletse siz muayene etseniz o hallederken dedim, edemem dedi. Şok oldum ve çıktık hemen odadan. Daha sonra dünya tatlısı bir doktor olan Şükran hanıma randevu verdiler hemen. Muayene sıram gelmeden önce defalarca asistanı geldi gitti yanıma ‘Kanamanız var mı, ağrınız nasıl oldu’ vs vs defalarca gönderdi yanımıza Şükran hanım sağolsun. Kanaman olsaydı hiç bekletmezdim seni dedi Şükran hanım içeri girdiğimde. Öyle güzel konuştu sakinleştirdi ki beni, içimi rahatlattı Allah bin kere razı olsun. Aşık oldum resmen tavrına yaklaşımına Şükran hanımın, gerçekten canı gönülden onu tavsiye ederim. Kendi doktorumdan memnun olmasam Şükran hanımla devam ederim yolculuğuma gerçekten. Damla hanımın doktorluğunu bilemem ama o tavrı insanlıktan sınıfta kalmasına sebep oldu benim gözümde.