SedaaS1 Son adet tarihim 12 Kasım 21-22-23 de pik gördüm değerlendirdim Şuan adetime 5 gün var kasıklarımda ağrı sağ tarafımda belime vuruyor göğüslerimde hassasiyet sizce hamile miyim olabilir mi! Test yapsam çıkarmı yapmak istemiyorum da geçen ay testlerim pozitif kanda negatif çıktı umutlanmak istemiyorum [https://share.icloud.com/photos/0d5mbgS2hsvFZLkFqH1jfNzFg](https://)
Yektek22 SedaaS1 benimde son adet tarihim 12 Kasım bat 11 Aralık bence erken daha bunu bile bile dün yaptım 7 gün varken nagetif geldi
Momonlyn SedaaS1 Benim son adet tarihim 30 Ekim olmasına rağmen hamile olduğum 3 gün önce falan net oldu, hatta kese falan görünmedi diye doktor alttan baktı ordan göründü. Yani sizin ki çok erken bekleyin
Meltemzel SedaaS1 benim yumurtlama 21 çatlama 22 ydi 3 aralıkta pozitif gördüm canım seninde test yapsan çıkar diye düşünüyorum 🤎
SedaaS1 Beta verdim sizce yükselir mi bir hafta var daha [https://share.icloud.com/photos/030T0Scaur37mZYfNOVHc0U8g](https://)
Zeynepkab SedaaS1 şuan negatif görünüyor ama tabi bir hafta var daha erken bence adetiniz geçerse bir daha kan test yapın