Kızlar merhaba pazartesi günü 38+5 iken kontrolde bebeğimin henüz kanalda olmadığını öğrendim şu an tam 39.haftamdayım,haftaya 40 hafta olunca vajinal muayene ile çatıya falan bakacağını söyledi doktorum,şu ana kadar stres yapmıyordum ama diğer kontrole kadar kanala girer mi diye düşünüp duruyorum ? Bu durumu yaşayıp normal doğum yapan var mı ve bebek bi kaç gün içinde kanala girer mi ? Evde kendimce hareketler yapıyorum ama etkisi olmuyor sanki 🥺