1_Pandackk Merhaba kızlar test yapan var mı ben hem umutluyum hem umutsuzum 🤷🏻♀️ bilmiyorum 1 sene oldu istiyorum ama maalesef daha bir sonuç elde edemedik 💫gelin birlikte bekleyelim kızlar 💜
Sumeyyerkan38 1_Pandackk benim bat 10 yumurtlama 24 u 27 çatlama bakalım göğüs hassasiyeti kaşık bel ağrısı var bakalım hayırlısı ama hamile gibi hissediyorum kendimi 🤎
selennnnnnnn 1_Pandackk bat 7 benimde test yaptım ama akşam silik çizgi çıktı sabah tek anlayamadım 🙁
benim-kalbim-o 1_Pandackk bat 10 benimde kaç gündür sol kasığımda bir sızı vardı bu sabahta şiddetli karın ve kasık ağrısıyla uyandım adet olacam sandım akıntımda var bakalım zaman geçmek bilmiyor 🫠
SedaaS1 10 aralıkta adet olmam lazım 23 kasımda pik gördüm değerlendirdim iki üç gündür ara ara kaşık ağrılarım bel ağrım oluyor iki gün önce erken gebelik testi yaptım bir şey çıkmadı
1_Pandackk Sumeyyerkan38 benim kasik ağrım oluyor çok hafif bel ağrım var test yapmadim daha benim bat 9 bklm
Mamiko_2020 benim-kalbim-o aynennn bende öyleyim.Bat 10-11gösteriyor en geç.Sağdan yumurtladım sızılarım oluyordu ama bugğn resmen regl ağrısıyla uyandım belim ve kasığımda.Yoğun beyaz kremsi akıntım var.Test yaptım negatif maalesef.Ayın 25inde çatlama görmüştüm bugğn 10.gün.Umudu kestim yani
benim-kalbim-o Mamiko_2020 bence test için erken daha acele etmeyin ben adetin gecikmesini bekliyecem belki geç döllenmedir bilemeyiz ki 😊
Sarkac 1_Pandackk ayy kızlar adete 5 gün kaldı böle açıkımsı günlük pede leke gelmiş silince yok ya kahrengi de diyemiyor açık renk pembeyede benYr