Kızlar ilk doğumum normal yapıştırma içten dikiş oldu yeni yöntem ama benim cildim sorunlu keloid yapıyor yani kabarık belirgin bir iz kalıyor doktorum 2. Sezeryanımda bunu düzelticek ama tekrar olmasın diye farklı bir ip farklı bir yöntem ve alınması gereken bir dikiş yapıcağını söyledi sizdede alınabilir dikiş atıldımı onun iyileşme süreci nasıl dikiş alınırken acıyormu