Lolli [https://mutluresim.com/images/2024/12/04/169hvz.jpeg](https://) Kızlar bugün döngünün 16. Günü sabah erkenden yaptım fakat hiç ikinci çizgi çıkmadı..
Nur67 Lolli ilk idrarla mı yaptınız? sıvı alımına dikkat ettiniz mi? Bir de çok idrar damlatmışsınız.
Lolli Nur67 evet ilk idrar. Yumurtlama dönemindeyim akıntı vs anlıyorum ama ikinci çizgi asla çıkmadı
Nur67 Lolli ilk idrarla olmaz ki her gün aynı saatte ve ilk idrar olmadan. Testi yapmadan önce 2 saat sıvı alımını bırakmanız lazım ve idrarda 10 sn tutmanız yeterli şuan bu test bozulmuş çok idrardan dolayı ve zaten doğrı sonuc vermezdi
Nur67 Lolli gün içinde bitane daha yapın o net sonuc verir dediğim şekilde yaparsanız sonuc alabilirsiniz