Ervaa2534 Hiç canını sıkma sakın, kötü de düşünme, Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz. Ben de çok badireler atlattım, 31.haftaya gelmeyi hayal bile edemezdim asla ama çok şükür gördüm. Sen de görürsün hiç merak etme, çok zor biliyorum ama kendini de strese sokma, bebeğin her şeyi hisseder, üzme onu 🥰