Arkadaşlar bu durumu yaşayanlarınız var mı bugüne kadar hep özelde yaptırdım kontrollerimi normalde 9 Şubat son adetim ama geç döllenme oldugu icin doktor 1 Mart olarak değiştirdi 34.haftamdan beri devlete gidiyorum ama orda da haftası sürekli değişiyor bazen 37 bazen 38 olarak cıkıyor bu durum canımı çok sıkıyor doktorlara derdimide anlatamıyorum normalde suan 39+5 haftalık yani nerdeyse 40 haftalık olcam ama doktorlar hala doğum icin birşey demiyorlar hafif sancılarım dışında zaten hicbir belirti yok ve açıklıkta yok suanda Perşembe günü tam günümüzüde dolduruyoruz bebek icinde benim icinde sıkıntı olur mu napmalıyım artık şikayetlerim de fazlalaştı biran önce doğumda yapmak istiyorum doktorlar sadece suyunu bekle diyorlar suan acıklıgım yok suyum geldikten sonra acıklık olur mu yoksa suni sancıya mı kalırım bir anda açılma olur mu aklımda bir sürü soru var şuan egzersizde yapıyorum sıcak duş vs bol bol hurma da yiyorum ama hic gelmicekmiş gibi 😔