kızlar merhaba ben suan 15 haftalık hamileyim doktorum folik asit ve progestana devam et dedi bir sonraki kontrole kdr 17. haftada kontrole gıdıcem bu kdr süre folik asit kullanan var mı sakıncası olur mu burde ben hamile kalmadan önce kullandım folidoce doktorum degıstırdı vıfolıc kullnıyırum suan şimdiden herkese tesekkür ler