alpbebek7 bende progestan kullanıyorum 6 haftalıkken başladım daha da devam ediyorum ne zaman son bulur bilmiyorum evet ya biraz daha 36 haftayı atlatalim sonra ne zaman gelmek istiyorlarsa baş göz üstüne ama daha erken Rabbim sizinde yardımcınız olsun anlıyorum dizide teşekkür ederim duruma göre bakacam durursa eve kalacam