Uyumayan varsa baksın lütfen dün akşam ve bugün akşam lavaboya gittim peçeteye sildiğimde pembe kan geldi bende aynadan baktım öncesinde aşırı kaşıntı olduğu için kaşımıştım yara olabilir diye düşündüm geçti sonra zaten . Bugün eşim baktı yara filan gözükmüyor dedi şüpheye girdim bebeğin hareketleri de iyi Allah korusun nişan olsa bebek yine bu kadar hareketli olur mu doğuma yaklaşınca bebekler daha sakin olmuyor mu ikinci gebeliğim 28+5