Kbragns33 Kızlar 2 saattir belim kopacak gibi duş almama rağmen geçmedi uzniyorum yine aynı damarım çekiliyor gibi napim acile gitsemmi acaba
Feyzanurguc Kbragns33 ağrı sıklığı nasıl belirli aralıklarla mı geliyor onu kontrol et belki de doğum sancın başlamıştır duş alıp dinlenince geçmiyor demişsin kasılma sayarda dakika tut girdiğinde
Aeell Kbragns33 korkma biraz daha bekle gecmezse ve sıddetlenırse 5 dk da 1 veya 3 dk da 1 duserse hıc bekleme bebek hareketlerinı takıp et buyuk bı ıhtımal nısanın ve suyun gelır dogum sancın baslamıs olabılır
Durunun_kardesi Canım git bence sen kasılma ve sancı bu yaşadığın 🤲🧿 hayırlı doğumların olsun inşallah
Kbragns33 Aeell iki gün önce Çatı muanem vardı 2 cm açılma var dedi 1 gün sonra yoğun beyaz sülük akıntı geldi nişan o galiba bu günde sancı belime bıçak saplanır gibi ikinci gebeliğim ilkide normal 7 sene oldu unuttum nasıl başladığını ne olduğunu
Kbragns33 BerivanLina bebek baya aşşağda 4 cm açılma olmuş yarın tekrar çağırdı cumartesiye kadar gelemzse suni sancı büyük ihtimal Cuma’ya kalmaz gelir dedi
Kbragns33 BerivanLina sancı hiç yok bu gün kasılma yok 6 cm olunca doğum dedi bende hayret ettim bakalım yarın sabah tekrar gidicem
Kbragns33 Busramnida çekmeye korkuyorum işte ya birden doğum olursa bide ikinci doğum hemen oluyo aradım dedm sabah direk suni sancıyla doğuma al beni