Hanfendi ben türkçe yazıyorum ama siz sanırım bildiğini ölümüne savunan tiplerdensiniz. Ben bilale anlatır gibi anlatayım sizlere o zaman belki anlarsınız.
Ben tek bir bebeğe gebe isem transferden 10 gün sonra ortalama ( atıyorum ) 10.000 çıkması beklenir. Geç döllenme vs. Diğer etkenleri saymıyorum. Bakın normal gebelik diyorum ki anlayabilesiniz.
Eğer ikiz gebelik ise bu değer normalin 2 katı artar çünkü iki bebek kana hcg salgılar. 10. Günde hcg 20.000 bandında çıkarsa keseler gözükene kadar çoğul gebelikten şüphelenilir. Yani keseden ve kesinleşmeden önce ilk belirti beta hcg de orantısız artıştır.
Rica ederim tekrar yorum yazmayın. Sizin gibilere laf anlatacağıma deveye hendek atlatmaya gidiyorum 😂