Hamişlerim hayırlı geceler. 34+4 gebeyim 21. Haftamda rahim ağzı kısalığım sebebiyle açılmam oldu ve serklaj atıldı şuan 34 haftalığız doktorum bugün 37.haftada dikişleri alırız dedi ama ağrılı oluyoe bilgin olsun dedi benim gibi olup serklaj dkişi aldıran oldumu ağrılı mı nasıl ilerledi süreç o an ve dikişi aldırdktan ne kadar süre sonra doğum yaptınız
lütfen yaşayan varsa cevaplar mısınız