Mhnds2357 inşallah sağlıklıca kucağınıza alırsınız ıcınızı ferah tutun bende de pıhtılaşma sorunu var daha oncesındede bı düşüğüm vardı bende hamıleliğimde hep iğne kullandım kanama olmadı ama hep korkarak gecırdım hamıleliğimi oda bebeğe yansıyor bebeğim doğdu kolik bı bebek yanı gazlı sureklı ağlıyor ve koliklik sebeplerınden bırıde annenın streslı bı gebelım gecırmesı olabılıyormus.. o yuzden ne kadar sakin olursanız bebısınızde o kadar iyi olur siz icinizi ferah tutun onun yiyecek ekmeği varsa her şekılde doğucaktır Allah kımseye evlat acısı yasatmasın..