Merhabalar herkese pazartesi günü adet günüm fakat ağrım vardı ama hasta olmadım Salı günü bel ve kasık ağrım devam etti açık renkte lekelenmeler var ama normal adetimdeki kanamam yok az az var sancım da çok az oluyor bel ağrım çok fazla test için erken olduğunu düşünüyorum kanama böyle devam ederse test yapacağım mide bulantısı meme hassasiyetim vb belirtiler yok sadece puanlık anlattığım gibi sizce nasıl ilerlemeliyim sizin belirtiler nasıldı