Seydadonmez 2 hafta önce detaylı ultrasonda ufak bir delik gözüküyor dediler perinatolojiye yönlendirdiler. Orada tekrar detaylı baktı doktor ben görmedim gayet sağlıklı denildi. 2 3 ayrı doktorda zaten olsa bile çoğu kendi kendine kapanıyor dediler. Ne olur ne olmaz eko bakalım dediler bugün eko için gidicem bakalım ne diyecekler 🥲 Umarım sizde de bir sorun çıkmaz 💓